تیم کوهنوردی مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگرن روز پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه جاری به اتفاعات زاگرس مرکزی صعود کرد که گزارش تصویری آن در ادامه تقدم می گردد .

 تیم صعود کننده طبق برنامه ریزی انجام شده در ساعت 15 روز چهارشنبه16 اردیبهشت ماه جاری به سمت شهرستان الیگودرز عزیمت وصبح روز هفدهم اردیبهشت پس از اقامه نماز  صبح به سمت شهرستان درود  حرکت و ساعت 7 صبح از ابتدا راه دریاچه ، صعود شروع شد.

 کل راه حدود 4 ساعت تا دریاچه کوهپیمایی داشت که بعد از 2ساعت حرکت از کوه ها ودره های متعدد  و استراحت کوتاهی پس از عبور از رودخانه خروشان (خروجی آب دریاجه) شروع باران شدید ومستمر به همراه بادهای شدید وسرد حرکت را کند کرده بود و با خیس شدن لباس کوهنوردان بسیجی ، طی مسیر بسیار سخت گردید لیکن باتوجه به قدرت بدنی گروه در اثر تمرینات قبلی صعود ادامه یافت و سرانجام بعد از 4 ساعت زیر باران تند گروه کوهنوردان مذکور به دریاچه رسیدند.

 ( این صعود 6ساعت در مسیر صعب العبورکوه ها به طول انجامید)

 شایان ذکر است دریاجه گهردر میان رشته کوه های زاگرس و در دامنه اشترانکوه،با وسعت 85 هکتار، به طول تقریبی 1700 متر و عرض میانگین 500 متر در ارتفاع 2360 متری از سطح آب های آزاد قرار گرفته است. این دریاچه زیبا در فاصله حدود 35 کیلومتری شهرستان دورود واقع شده و مسیر اصلی دسترسی به آن نیز از طریق همین شهرستان است.

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , گزارش های تصویری , ,